Donnerstag, 1. September 2011

Schwammerlstoffstasche [mushroom tote bag]

Ich nähte eine Stofftasche für meinen Vater, fürs Schwammerlsuchen. Anders als sonstigen Stofftaschen habe ich hier nur eine einfache Stofflage verwendet, damit man die Tasche für unterwegs klein zusammenfalten kann.
I sewed a tote bag for my Dad that he can use for mushrooms. We like to find mushrooms in the forrests. For this tote bag I only used only one layer of fabric so it can be folded easily.






Die Vorderseite.


The front.


Die Rückseite.




The back.


Kommentare:

  1. Wow, you make the cutest bags, but your snail's trail quilt is my favorite of your creations.

    AntwortenLöschen
  2. Thank you! I still have no idea how to quilt the snail´s trail quilt. (*Psssst* Post is on the way)

    AntwortenLöschen

Ich freue mich über Eure Kommentare!
I love to read your comments!