Sonntag, 30. September 2012

Herbstpölster 2012 [fall pillows 2012] #1


Ich nähe gern für -ausgewählte- andere Leute, weil ich dann manchmal Farben nehmen kann, die ich für unser Zuhause nicht verwende, z.B. orange. Jetzt habe ich es vernäht und finde es großartig. Wer hätte das gedacht? Schwesterchen brauchte ein paar neue Bezüge für ihre Sofapölster. Sie mag Eulen, ihr Wohnzimmer hat orange-gelbe Wände und ein weißes Sofa, außerdem gibt es einen roten Sessel, das waren die Vorgaben.
 I like to sew for -carefully selected :-) - other people because it makes me use colors they prefer which are sometime not the colors I use for our home and our quilts e.g. orange. Now I sewed with orange and like the result! Who would have thought that?  Lil´sis´needed some new pillow covers for her sofa. She likes owls, her living room has light orange/dark yellow walls and a white sofa. That´s what I came up with:






Kommentare:

  1. I love orange lately so I really like that triangle pillow. Wait till you see my latest quilt. I have it all basted so it will be done soon. It is all wonky triangles.

    AntwortenLöschen
  2. Wie schön! Besonders der Dreieckspolster hat es mir angetan!

    AntwortenLöschen

Ich freue mich über Eure Kommentare!
I love to read your comments!