Dienstag, 1. Januar 2013

Happy 2013!

Ich wünsche euch allen ein fantastisches neues Jahr! Mögen sich eure Wünsche erfüllen!
I wish you all a fantastic new year! May all your dreams come true!


Das ist im übrigen die Farbe des Jahres 2013 -smaragdgrün. Fein! Wie gefällt sie euch? Mit vielen grünen Farbtupfern überall kann ich gut leben, viiiiel besser als mit  all dem grässlichen Orange vom letzten Jahr, hehe. Wir müssen immer noch ein paar Reste der gestrigen Party wegräumen, dann beginne ich das neue Jahr mit einem neuen Nähprojekt, darauf freue ich mich schon!
That´s the color of the year 2013 btw - emerald city. Nice! How do you like it? If you ask me teal would be even nicer but  it´s much better than the yucky orange from last year, hehe.  I can sure live with emerald green quilts and accessoires and fabrics everywhere. We still have to clean up a little after yesterday´s party but then I´ll start the new year in one of the best ways possible- with a new sewing project, yay!

Kommentare:

  1. I am quite happy with emerald this year... Although I have none in my stash, I will just 'have' to buy some...

    AntwortenLöschen

Ich freue mich über Eure Kommentare!
I love to read your comments!